Telefonie (VoIP)
Socia werkt met Mnaged Voice. Managed Voice is dé hosted VoIP telefooncentrale voor het MKB. Hoezo? Met Managed Voice beschik je over telefonie vanuit de cloud met alle functionaliteiten die je van een moderne zakelijke telefonieoplossing mag verwachten. Flexibel, schaalbaar en je betaalt alleen voor hetgeen je nodig hebt.
Is dit niet helemaal wat je zocht? Wij bieden nog veel meer aan!
De functies van Managed Voice
- Voicemail
- Doorverbinden
- Anoniem uitbellen
- Auto-answer
- Busy Lamp Field
- Call Hold / Call Pickup
- Groepsextensie: op één nummer meerdere gebruikers tegelijkertijd bereiken
- Groepsvoicemailboxen toegankelijk voor meerdere gebruikers
- Met verkorte codes doorverbinden, wisselen tussen gesprekken en driegesprekken opzetten
- Automatische doorschakeling
- Meerdere nummerplannen welke d.m.v. een vakantie-/tijdschema automatisch geactiveerd kunnen worden
- Gespreksblokkade: blokkeer gesprekken naar bepaalde type bestemming
- Gespreksopname
- In-/ uitloggen van wachtrijen
- Keuzemenu
- Keuzemenu voor het beheer van doorschakelingen
- Keuzemenu voor het instellen van tijdsnummerplannen
- Assistant groepen: gesprekken voor een manager kunnen worden beantwoord door één of meer assistenten
- Authenticatie extensie: schakel alleen geautoriseerde bellers door
- Eigen persoonlijke bereikbaarheid regelen voor alle toestellen en alle persoonlijke telefoonnummers
- Extensie kiezer: Maak extensies direct aankiesbaar voor bellers van buitenaf, zonder dat extern doorkiesnummers nodig zijn
- LBR extensie: gesprekken op basis van netnummer, postcode, afzendernummer of gebelde nummer routeren naar de gewenste bestemming
- Met elk nummer bereikbaar op ieder type toestel (vast, mobiel en softphone)
- Privacy Groepen: bepaal de eigen privacy-gerelateerde instellingen en wat er met de collega’s wordt gedeeld
- Wachtrij extensie: beantwoorden van inkomende gesprekken met wachtrijfunctionaliteit en automatisch verdelen over beschikbare medewerkers
- Wachtrij instellingen per agent te bepalen
Veelgestelde vragen over Managed Voice