Service status
Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat jouw IT-systemen soepel en betrouwbaar werken. Helaas kunnen er soms technische problemen optreden die invloed kunnen hebben op onze diensten. Hier vind je de meest recente informatie over mogelijke incidenten en de actuele statusupdates. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Verstoringen
We kunnen u meedelen dat alle VoLTE registraties hersteld zijn. Daaropvolgende monitoring na het oplossen van het eerder ervaren probleem heeft geen verdere problemen aan het licht gebracht. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u ondervindt tijdens deze storing.
Onderhoud
October 28, 2024 21:00 – 22:00 CET
Dienst: Dialox
In de avond van maandag 28 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Botsquad-DialoX platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten.
Wij starten om 21:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 22:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud verwachten we geen onderbrekingen.
Ons excuses voor eventueel ongemak.
October 29, 2024 06:00 – 07:00 CET
Dienst: Cloud Contact Center
In de ochtend van dinsdag 29 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Cloud Contact Center platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten.
Wij starten om 06:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zal er geen downtime plaatsvinden.
November 1, 2024 00:00 – 03:00 CET
Dienst: Enreach Contact Voice, Enreach Contact Wachtrij
In de nacht van donderdag 31 oktober op vrijdag 1 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet.
Ons excuses voor het ongemak.