7 redenen om jouw servicedesk extra handen te geven
Steeds meer klanten vragen ons of we hen kunnen helpen [...]
Servicedesk Teamwork! Ken je de extra handen van Socia al?
Kunnen jullie niet tijdelijk ondersteuning bieden op de servicedesk van [...]
Socia breidt business propositie uit door het adopteren van HP Pro Active Insights
Managed services, rondom hardware die dagelijks gebruikt wordt, zijn in [...]
De Tony’s Chocolonely thuiswerk bestelportal
Zij zijn geen chocoladebedrijf, maar een impact bedrijf; Tony’s Chocolonely. [...]
Werkplekbeheer…voor welke bedrijven is dat eigenlijk?
Steeds meer organisaties focussen zich op hun kernactiviteiten en besteden [...]
Songs Rappen & Service Regelen…
Een IT’er die ook actief is in de muziekindustrie. Dat [...]
Is werkplek decentralisatie ook jouw grootste IT uitdaging?
IT afdelingen faciliteren thuiswerken, maar lang niet altijd wordt er [...]
Staat ‘de gebruiker’ centraal in jouw budget 2022?
Naar wie of wat zouden de investeringen in 2022 moeten [...]
Mijn definitie van nazorg: “Altijd in contact blijven met klanten”
Deze uitspraak is van onze collega Thijs Koutstaal. Hij is [...]
Sportiviteit om gezonder samen te werken
Volgens Angelo Kotadiny, inkoper en administratief medewerker bij Socia, zijn [...]