Het is tijd om te groeien! Wij zoeken een nieuwe collega die onze accountmanagers graag wilt ondersteunen. Wij bieden jou begeleiding, doorgroeimogelijkheden en feedback om jezelf te blijven verbeteren. Daarnaast leren wij jou waarom Socia door haar klanten bijzonder hoog wordt beoordeeld!
Wat ga jij doen?
Tijdens jouw werkdag ondersteun jij een team van onze accountmanagers in de verkoop van hardware en software. Een typische werkdag ziet er als volgt uit: het maken van offertes, orders invoeren, zorgen voor de administratie in het CRM systeem, rapportages opmaken en contact hebben met zowel de leverancier als de klant. Hierbij weet jij de juiste balans te vinden tussen kwaliteit en kwantiteit. Ook ben jij niet bang om duidelijke vragen te stellen aan jouw collega’s of relaties. Jij kan jezelf hierin vinden:
Amsterdam-Zuidoost
24-40 uur
Ontwikkelingsmogelijkheden
Jij krijgt begeleiding en feedback om jezelf te blijven verbeteren. Zo leer jij bijvoorbeeld hoe jij commerciële kansen creëert, hoe jij communicatief sterk blijft tijdens een zakelijk gesprek en hoe jij bijzaken van hoofdzaken kan onderscheiden. De functie biedt jou de mogelijkheid jouw skills te verfijnen die nodig zijn in een commerciële wereld. Ook kan het een springplank zijn naar de functie accountmanager, want doorgroeimogelijkheden zijn er binnen Socia in overvloed.
Dit ben jij
- Jij ziet administratie als een middel, een doel en uitdaging
- Jij kan ontspanning afwisselen met concentratie
- Jij bent gemotiveerd en wil jezelf ontwikkelen
- Jij hebt discipline en weet van proactief aanpakken
- Jij bent punctueel in taal en geschrift
Dit zijn wij
Wij zijn een hecht bedrijf met enthousiaste collega’s. Naast een ijzersterke discipline beschikken wij over een gezonde dosis humor. Tijdens de lunch speel jij een potje FIFA of zit jij gezellig met jouw collega’s in de kantine. Na een lange werkdag heb jij zelfs de mogelijkheid om te sporten in onze eigen Socia-gym. De keuze is aan jou.
Dit krijg jij van ons!
Marktconform salaris
Reiskostenvergoeding
24 vakantiedagen op basis van 40 uur
Over Socia ICT
Wij zijn een bekende naam op de Nederlandse ICT-markt. Wij streven al ruim 15 jaar naar de totale ICT ontzorging van onze klanten! Ten eerste zijn wij een gewaardeerd Value Added ICT reseller. Door sterke partnerships met onder andere HP, Dell, Lenovo en Microsoft kunnen wij onze klanten voorzien de juiste hardware, software en productservices. Ten tweede verlenen onze ICT-engineers diensten (remote, onsite en op locatie) aan onze klanten. Jij zal ons helpen om de accountmanagers te ondersteunen, zodat zij zich volledig kunnen focussen op de samenwerking met onze klanten.
Solliciteren!
Solliciteer nu door het formulier hieronder in te vullen: